۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

زنها فرشته اند



زنها پولسازند!... با فروش 43/3میلیون عرض 3 روز
درجه بندي

موحد منتقم:
تازه ترین ساخته شهرام شاه حسینی با نام زنها فرشته اند موفق شد در عرض 3 روز نمایش 43/3میلیون تومان فروش کند.

این در حالی است که ساخته قبلی این کارگردان "کلاغ پر"در عرض 3 روز 34/6 میلیون تومان فروخته بود . این فروش بهترین افتتاحیه تاریخ سینمای ایران را در فصل خرداد ماه را جا به جا کرد.

معمولا در این فصل که فصل امتحانات است کمتر کسی به تماشای فیلم در سینماها میرود. ولی فیلم زنها فرشته اند با جذب 30000مخاطب در عرض 3 روز خلاف این ادعا را ثابت می کند.

البته تهیه کنندگان قدرتمند فیلم عبدالله عليخاني، حسين فرح‌بخش در این فروش بی تاثیر نبوده اند.

این فیلم در روز اول افتتاحیه یعنی چهار شنبه 6/2پنجشنبه 16/1وجمعه 21/1میلیون تومان فروش داشته است.

در این فیلم مهتاب كرامتي، نيكي كريمي، امين حيايي، ليلا اوتادي، لادن طباطبايي، مريم سلطاني و محمدرضا شريفي‌نيا - احمد پورمخبر، فرامرز روشنايي و ... بازی میکنند و در خلا صه داستان امده که اگه سفرتون به هر دليلي لغو شد و بيش از حد دلتنگ همسرتون شديد. خيلي خوشحال نشين. چون ديوار موش داره ....

این فیلم در 17 سینما اکران شده که متوسط فروش 2/529/365تومان برای هر سینما است. این فیلم در سینماهای آفریقا، پارس، سروش، جوان، جی، میلاد، گلریز، تهران، اریکه ایرانیان، ماندانا، بهمن، شاهد، آسیا، پایتخت، کارون، آزادی و پردیس تماشا در حال اکران است.
به هر حال رکورد بیشترین افتتاحیه بعد از 4 سال کماکان در دستان مارمولک کمال تبریزی است که 102/000/000تومان در عرض 3 روز فروخته است!






درجه بندي

دومین فیلم پر فروش جدول دایره زنگی است . فیلم پریسا بخت اور اخر هفته را حدود 23/9میلیون فروخت و بعد از 65روز 1/050/050/000تومان فروخته است و بعد از اخراجی ها و توفیق اجباری و اتش بس چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است. اینفیلم جمعه 11 میلیون فروش کرد که رقم قابل توجهی برای یک فیلم در 65مین روز اکرانش است. ه متوسط فروش فیلم17 میلیون در روز است که رقم خارق العاده ایست.

در این فیلم باران كوثري، صابر ابر و مهران مديري، امين حيايي، بهاره رهنما، اميد روحاني، گوهر خيرانديش، نيما شاهرخ‌شاهي و..بازی میککند و در خلاصه فیلم امده است هران - جمعه؛ محمد و شیرین تنها تا بعدازظهر فرصت دارند هزینه صافكاری ماشین تصادفی را كه سوار آن هستند تامین كنند، شیرین جرات ندارد ماشین پدر را كه یواشكی از خانه بیرون آورده و با آن تصادف كرده، با آن وضع به خانه برگرداند. آنها راهی خانه ای در آپارتمانی در شمال شهر می‌شوند تا با كاری كه انجام می‌دهند،...

این فیلم نسبت به اخر هفته گذشته حدود 3/9میلیون تومان افت فروش داشته است.دایره زنگی هم اکنون در سینماهای قدس، آزادی، ايران 2، فلسطین2، بهمن، پارس، جوان، عصر جدید، فرهنگسرای نیاوران، اریکه ایرانی روی پرده است.

در کامنت های فیلم که مردم در ان نظر داده اند امده :

فیلم قشنگی بود

ادامه ی فیلم "چهارشنبه سوری " بود ، جای هدیه تهرانی خالی

این باران کوثری لباس هدیه تهرانی را پوشید ؟ ای کلک ، میخوای اداش رو دربیاری

فيلم قشنگي بود و فيلمنامه فوق العاده اي داشت
درود بــر سلطان نویسندگان سینمای ایران .... اصغر فرهادیفیلم شاهکاری دیگر بود بعد از چهارشنبه سوری...

واقعا به نویسنده فیلم باید تبریک گفت که این متن شلوغ را نوشت.

قعا باید به آقای فرهادی تبریک گفت مثل همیشه عالی بود بهترین فیلم اکران نوروزی بود

من کارهای فرهادی را دیده ام (چهارشنبه سوری و رقص در غبار و شهر زیبا و ارتفاع پست )و قبول دارم که کارگردان و نویسنده خوبی است ولی مطمن هستم اگر ایشون همسر خانم بخت آور نبودند هیچ وقت اجازه نمی دادند که اسمشون تنهابرای پر کردن گیشه اول فیلم بیاید.

به نظر من در ساخت این فیلم عجله شده است که بعضی اشتباهات صورت گرفته است...

-من هرروز میرم سینمای عصر جدید این فیلم رو میبینم.واقعا عالللللللللللللییییییی بود

يك طنز خوب اما با پايان سفارشي

دایره زنگی را اولین روزی که اکران شد دیدم روی هم رفته فیلم بدی نبود ولی توقع من از اصغر فرهادی و پریسا بخت آور بیشتر از این بود

در نیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید والسلام

خيلي عالي بود ولي آخرش نفهميديم چي شد

اینم از بعضی نظرات مردم حالا انتخاب با خودتونه.

سومین فیلم جدول قرنطینه با بازی حميد گودرزي، نيوشا ضيغمي، افسانه بایگان، رضا عطاران، رضا رويگري، خاطره حاتمي، سجاد قراگزلو و شهره سلطاني و با حضور افسانه بايگان است .
این فیلم که در باره سهیل جوان متمول و خوشگذران تصادف می‌کند ولی به وسیله سمیه از مرگ نجات پیدا می‌کند...است در سومین اخر هفته خود حدود 21/6میلیون فرخت که نسبت به هفته قبل افت قابل توجه 12میلیونی داشته است.
این فیلم هماکنون در سینماهای عصر جدید1، آزادی، ایران، مرکزی، پیام و.....در حال اکران است.

این فیلم بعد از 14 روز اکران در 14 سینما حدودا 45میلیونتومان فروخته است.که متوسط 3/1 میلیون در روز است که رقمی زیر متوسط است.

در کامنت های فیلم امده :

اصلا خوب نبود یه فیلم گیشه ای خسته کننده

خيلي بد. با اين همه ادعا و دك و پز افتضاح بود

فیلم خوبی بود ولی بازی نیوشا خرابش کرد...

با اينكه فيلم اول كارگردانش بود ولي متاسفانه حتي به اندازه "چند ميگيري گريه كني" هم حرفي براي گفتن نداشت، شخصيتهاي فيلم اكثرا خام و سياه سفيد بودند، شخصيت زن باباي حميد گودرزي مبهم و رابطه اش با او مجهول بود، حتي داستانك رضا عطاران با وجود پايان حالبش اصلا به كل فيلم نمي خورد، و بيشتر براي جذب تماشاگر، بخاطر محبوبيت اخير عطاران بود. ديالوگها خيلي ابتدايي و پيش پا افتاده... بيشتر به فيملهاي ده 40 سينماي ايران يا سينماي هند شبيه بو

فیلمی بسیار زیبا

اینم از بعضی نظرات مردم حالا انتخاب با خودتونه.



درجه بندي
چهارمین فیلم پرفروش جدول تلافی ساخته سعید اسدی است که در4مین اخر هفته 9/1میلیون فرخته است.

این فیلم بعد از 23 روز 150/000/000تومان فروخته که متوسط فروش 6.5میلیون در روز است که رقم متوسطی است.
در این فیلم حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مهدی امینی خواه، کیانوش گرامی، علی کاظمی، محمد شیری، بهرام زاهدی، احمد پورمخبر بازی میکنند وهم اکنون در سینماهای استقلال، آزادی، جوان، ایران، مرکزی، آسیا، بهمن، اریکه ایرانیان، عصر جدید، پایتخت، تهران، کارون، فلسطین، آستارا، شاهد، ملت، پیروزی و گلریز در حال اکران است.
این فیلم نسبت به اخر هفته قبل6/5میلیون افت فروش داشته است. پیش بینی میشود طبق معمول فیلمی با بازی حمید گودرزی در رقم 200میلیون تومان باقی بماند.

در کامنت های فیلم امده :

" تلافي " ملغمه اي از فيلم هاي هندي و فيلم " من يك آدم كش اجاره كردم " است.بيشتر بازيگران فيلم نقش هايي بازي كرده اند كه قبلا ده ها بار بازي كرده اند.آيا بهتر نبود گودرزي و ضيغمي پس از فيلم آبرومند " گناه من " در چنين اثر چرتي همبازي نمي شدند؟

نه برای این فیلم بلکه برای فیلمای دیگه ای که بیست روزه کل کار جمع می شه و کارگردان هم با نهایت تواضع !!! اثرش رو قابل توجه می دونه متاسفم ...واقعا متاسفم ...غیر قابل تحمل ...هنوز هم که هنوز تو روزنامه شروع یک فیلم رو با پایانش در عرض سه هفته می خونم و ...

و دیگر هی

تلافی : فقط می توانم بگویم تکراری بود. چیز تازه ای نداشت

فیلم باسازی ضعیف همون فیلمهای زمان قبل از انقلابه. من تا فیلم تموم شد تمام ناخون هام رو جویدم. اگه بیرون نرفتم بخاطر خاواده بود که تازه وقتی از سالن بیرون آمدیم فهمیدم اونها هم ناخنی به دستشون نمونده

فیلم مزخرفی بود . چرت در چرت

آخه چرا این فیلم هایی که این قدر مزخرف هستند به همین راحتی اکران میشوند آنوقت فیلمهایی خوبی مثل یک شب، عصرجمعه، به رنگ ارغوان، نسل جادویی و .... در مافیای اکران گیر افتاده و امکان اکران ندارند از مسئولان فرهنگی کشور خواستارم که فکری عاجل برای مشکل اکران فیلمها کنند فیلمهایی که از یک سری حداقل ها محروم هستند بهتر است بدون اکر ان عمومی مستقیماً وارد شبکه نمایش خانگی شوند تا احتمال اکران فیلمها فرهنگی مانند به همین سادگی و ... بیشتر شود

فیلمی که بازیگر نقش اولش حمیدگودرزی باشه معلومه چی از آب درمیاد! (امیدوارم به فک و فامیلاش برنخوره!!!!)

هر کی دوست داره یاد کلاغ پر و هوو بیفته بره این فاجعه رو ببین

من قصد مقایسه گلزار و با حمید گودرزی ندارم ولی به نظر من گودرزی در تلویزیون بیشتر موفق بوده است بازی های زیبای او در مسافری از هند و کمکم کن به نظر من در سینما تکرار نشده است به هر حال نظر شما برای شخص شما محترم است و حتماً برای آن دلایلی دارید انتقاد من به شخص نیست من قصد کوبیدن گلزار، گودرزی و یا هرکس دیگری را ندارم انتقاد من به اینگونه فیلمهاست فیلمهایی که در آن چند تا بچه ژیگول دور هم جمع می شوند و متاسفانه مخاطب هم از آن استقبال می کند گلایه من از مخاطبان سینماست که چرا انقدر ساده انگار شده اند و به جای اهمیت دادن به مضمون فیلم ها بیشتر نگاهشان به بچه ژیگول های فیلم است اگر مخاطب از فیلمهای درپیت دختر و پسری استقبال نکند به زودی دکان این فیلمها تخته شده و بازیگرای مورد علاقه شما هم به احتمال زیاد در فیلمهای بهتری ایفای نقش خواهند کند

اینم از بعضی نظرات مردم حالا انتخاب با خودتونه!

پنجمین فیلم پرفروش جدول زن دوم ساخته سیروس الوند است که در اخر هفته حدودا 7/2میلیون تومان فروش کرد.
مجموع فروش فیلم بعد از 65 روز 386 میلیون تومان است که حدودا 6 میلیون در روز است که رقم متوسط به بالایی است.

مجموع فروش 5 فیلم پرفروش هفته 83/500/000تومان بوده که نسبت به هفته قبل +16%افزایش فروش داشته است!

پایان پیام!

نویسنده :موحد منتقم

منبع :

هیچ نظری موجود نیست: