۱۳۸۷ تیر ۱۹, چهارشنبه

نقد البوم جدید گروه ارین بی تو با تو

از ديروز آلبوم آرين ? با عنوان ” با تو بي تو ” در بازار موسيقي ايران عرضه شد . اين آلبوم تقريبا بعد از سه سال و نيم از آخرين آلبوم آرين منتشر مي شود و باز هم مثل ديگر کارهاي قبلي تمام آهنگ سازي و اشعار و تنظيم اين آلبوم بر عهده خود اعضاي گروه از جمله علي پهلوان و پيام صالحي بوده است . آلبومي که بدون شک طي چند روز آينده مي تواند سر و صدا و غوغاي زيادي بازار موسيقي و علي الخصوص در ميان نسل جوان برپا کند . با تو بي تو شامل ?? قطعه از آرين و ? قطعه به همراه هم خواني آرين و کريس دي برگ خواننده سرشناس و محبوب ايراندي و جهان است که مي توان اين آلبوم را در نوع خود يکي از بي نظير ترين و شايد حتي بي نظير ترين آلبوم ارائه شده از سوي يک گروه پاپ ايراني در داخل کشور در طي چند سال گذشته دانست .اين آلبوم در زماني به بازار ارائه مي شود که با توجه به فضاي تبليغاتي مناسب همخواني با کريس دي برگ و حضور او در هفته اول خرداد ماه در ايران، زمينه براي موفقيت آلبوم جديد آريان پس از چند سال بي خبري کاملا فراهم است .

البته همکاري کريس دي برگ تنها محدود به همخواني در يک آهنگ با گروه آرين نبوده و به گفته محسن رجب پور مدير برنامه هاي آرين کليپ تصويري آرين و کريس دي برگ که در قالب يک آلبوم تصويري خواهد بود در هفته هاي آينده براي دوستداران و هواداران اين گروه و اين خواننده بين المللي در بازار عرضه خواهد شد .



همچنين اين آلبوم شامل ? کليپ تصويري ديگر هم خواهد بود که يکي از آنها با توجه به ايده اي ساخته شده که اعضاي گروه در کنسرت موفق شان در تالار وزارت کشور، اجرا کردند. آنها در اين کسنرت لباس هاي خلبان ها و مهمانداران را بر تن کرده بودند و اين کليپ هم در يک هواپيما ساخته شده است که لحظات بسيار مفرح و تصاوير جذابي دارد همچنين قطعه تصويري چهارم آلبوم آريان، يک ويدئوي ?? دقيقه اي است که به اجراهاي قديمي آريان به ويژه به کنسرت هاي مختلف اين گروه در اروپا و امريکا اختصاص دارد. در اين ويدئو، اعضاي گروه، مروري کلي بر تاريخ آريان دارند و خاطرات خود را همراه با تصاوير ويديويي کنسرت ها به زبان مي‌آورند



علي پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه سراي گروه درباره اين مجموعه جامع و کامل مي‌گويد:” مي‌خواهيم اين مجموعه تا يک سال، با از دستگاه پخش دوستداران آريان خارج نشود.”



اين آلبوم را مي توانيد از فروشگاه هاي محصولات فرهنگي مجاز سراسر کشور تهيه کنيد و از دانلود کردن آن از سايت هاي اينترنتي خودداري کنيد . هرچند که خود من اين آلبوم را در اولين دقايق انتشار آن از يکي از همين سايت ها دانلود کردم ولي از نظر من اين آلبوم آنقدر جذاب و گيراست که ارزش آنرا دارد که بهاي ???? توماني را براي اين پکيج پرداخت کرد و مطمئنا طي چند روز آينده آلبوم اورجينال اين گروه را تهيه خواهم کرد .
حدود 600 هزار نسخه از جديدترين و چهارمين آلبوم گروه موسيقي پاپ آريان به نام "بي تو با تو" که از پنجم خرداد به بازار آمده است، در طول 37 روز گذشته به فروش رفت تا رکورد فروش آلبوم موسيقي را در کشور بشکند.
"محسن رجب پور" مدير شرکت "ترانه شرقي" ناشر آلبوم يادشده گفت: فروش خوب آلبوم گروه آريان در حالي است که تکثيرهاي بدون مجوزي نيز از اين آلبوم صورت گرفته است.
وي با ابراز گلايه از عدم رعايت "قانون کپي رايت" در زمينه توليدات موسيقايي در کشور، خاطرنشان کرد که آلبومهاي فاقد مجوز از نظر کيفي و کمي وضعيت خوبي ندارد و به عنوان مثال،‌ بخش تصويري آلبوم" بي تو با تو" به مدت 50 دقيقه از جمله بخش حضور دبرگ در آن نيست.
رجب پور گفت: آلبوم يادشده داراي مجوز شامل دو بخش صوتي و تصويري است که بخش صوتي آن 14 ترانه دارد اما تکثيرکنندگان غير مجاز براي فروش راحت تر ،‌تنها بخش صوتي را تکثير و به خريداران عرضه کرده اند.
آلبوم جديد گروه آريان ، از دي ماه سال گذشته ، با انتشار اخبار مربوط به حضور کريس دي برگ خواننده ايرلندي در اين آلبوم مطرح شد و از ماه گذشته همزمان با حضور وي در تهران وارد بازار گشت



هیچ نظری موجود نیست: